5 תשובות
כן
אבל אז גם המס יותר גבוהה
אבל אז גם המס יותר גבוהה
כן
שואל השאלה:
אבל זה עדיף לא?
אבל זה עדיף לא?
אנונימית
כן
לא בהכרח, ובאמת כשכירה אם יש לך יותר ידע והשכלה מקצועית אז תוכלי "להרשות לעצמך" כביכול לנסות לסכם על משכורת גבוהה יותר מאדם שאין לו את התעודות הללו, או יותר נכון- מקומות בכירים יותר למניהם יעדיפו אותך.
זה בעיקר כמקובל בתחום הרפואה, למשל.
עצמאיים, כמו שתומאס אמר, זה כבר משחק אחר.
תואר לא קובע מי את בהכרח ואת היכולות שלך, אם בכל מקרה חשבת את זה, זה אמצעי בלבד כמו שגם תעודת בגרות היא אמצעי. אלה לא דרכים ומה שקובע שאת בהכרח טובה לעבודה מסויימת.
זה בעיקר כמקובל בתחום הרפואה, למשל.
עצמאיים, כמו שתומאס אמר, זה כבר משחק אחר.
תואר לא קובע מי את בהכרח ואת היכולות שלך, אם בכל מקרה חשבת את זה, זה אמצעי בלבד כמו שגם תעודת בגרות היא אמצעי. אלה לא דרכים ומה שקובע שאת בהכרח טובה לעבודה מסויימת.
באותו הנושא: