4 תשובות
אני חושבת שאפשר לפנות אליהם
הסימס שלך הוא על origin?
הכל שמור שם דרך החשבון לא משנה מה. דרך אגב פרו גיימרס זה יותר זול לקנות מסימס עצמו?
הכל שמור שם דרך החשבון לא משנה מה. דרך אגב פרו גיימרס זה יותר זול לקנות מסימס עצמו?
שואל השאלה:
נכון אבל העברתי את כל הסימס מכונן אחד לאחר וכתוב לי שזה בבעלותי אבל אני צריכה להוסיף את זה מחדש.
נכון אבל העברתי את כל הסימס מכונן אחד לאחר וכתוב לי שזה בבעלותי אבל אני צריכה להוסיף את זה מחדש.
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה 45 שקל הסימס עצמו
כן זה 45 שקל הסימס עצמו
אנונימית
באותו הנושא: