5 תשובות
כן
כןן זה יהיה מקסים
שואל השאלה:
את זה אני ארשום לה על דף;
למורה הכי טובה שיצא לי להכיר,
רציתי לומר לך תודה על הכל,תודה על זה שדאגת לי, שהיה לך אכפת ממני,ותודה על כל מה שעשית בשבילי השנה.
תודה על זה שהיית אוזן קשבת, שתמכת בי וששמת לב לדברים הקטנים ושתמיד היית שם בשבילי.
במהלך השנה ידעתי שיש לי על מי לסמוך ולמי לפנות כשאני צריכה עזרה, ידעתי שלא משנה מה יקרה תמיד אפשר לבוא ולדבר איתך.
את המורה הכי טובה שאני מכירה וזכיתי שאת המחנכת שלי .
במהלך השנה עברתי הרבה משברים ,תודה שעזרת לי לעבור אותם.
תודה שפינית זמן בשבילי לשיחות, תודה שדאגת למצב הבריאותי שלי , תודה שבזכותך היה לי הרבה יותר כיף לבוא לבית ספר , תודה שגרמת לי יותר להיפתח, תודה שלא וויתרת לי כשהיה לי קשה ותודה שעברת איתי את הדרך הזאת ,
אין לי מילים שיכולות לתאר כמה אני אסירת תודה על כך.❤
סליחה על כל הפעמים שאיכזבתי אותך ופגעתי בך , סליחה על כל הפעמים שחפרתי לך , את מורה מדהימה ואני ממש שמחה שזכיתי בך כמחנכת שלי , לא יכולתי לבקש מורה יותר טובה , את מורה מדהימה ומיוחדת ואני מאחלת לכולם מורה מדהימה כמוך ,
תודה לך על הכל !! אין לי דרך לתאר במילים כמה שאני מעריכה אותך ואוהבת אותך ,
יש עוד הרבה דברים שהייתי רוצה להודות לך עלייהם ולומר לך ואני לא מצליחה לכתוב לומר אותם אבל אני תמיד ארגיש את זה ,
, אני מודה לך על היחס שלך כלפיי, חופשה נעימה ושוב תודה על הכל, ❤
אנונימית
אלופה זה יפה