3 תשובות
קנאה זה כימיקל פשוט מבין שזה לא חשוב ומתקדם הלאה.
לא עושה עם זה כלום או סתם מתבאסת בפנים לפעמים
זה רגש טבעי לגמרי שאני מקבלת במלואו, פשוט לא נוהגת ללכת לפי מה שהוא אומר לי