9 תשובות
שואל השאלה:
הבית זה המקום היחיד שהרגיש לי בטוח ועכשיו גם הבית לא בטוח לי
אנונימי
אתה יכול לפנות לעזרה באינטרנט
שואל השאלה:
זהו שאני לא יכול לצאת מהחדר אבא שלי מפחיד אותי הוא ממש תקף אותי מילולית הבוקר
אנונימי
אני מבינה אותך, גם לי זה לפעמים קשה למצוא את המקום שאני מרגישה בו בטוחה. והאמת שאצלי הבית הוא פחות נחשב המקום הבטוח שלי. מה שאני בדרך כלל עושה זה סיבוב בחוץ של כמה שעות או עם חבר/ה או לבד כדי להירגע ולהסדיר קצת את המחשבות.
בכל מקרה, אני מציעה לשמוע שירים שעוזרים לך לבטא את איך שאתה מרגיש כרגע ולאט לאט לעבור לשירים שאתה אוהב ושומע הרבה ואז לשירים עם יותר אנרגיות כדי לעבור למצב רוח יותר טוב.
ואם אתה צריך עזרה אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי:)
שואל השאלה:
זה לא מצב רוח אני כבר כמעט שנה במצב הזה...
אנונימי
הי, ראיתי את הפוסט שלך, אתה מתאר התמודדות לא פשוטה, טוב שאתה משתף ולא נשאר עם זה לבד. מה אתה מרגיש כשאתה בתוך ההתקף? פחד? הזעה? דפיקות לב? האם אתה מדבר עם מישהו על התחושות האלה? היית רוצה לשתף את היועצת בבית הספר שאתה לומד בו?

אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן, במייל או באינסטגרם. כמו כן אתה מוזמן לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: https://www.yelem.org.il/, הצ'ט פעיל בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00 וניתן לשוחח בו באנונימיות עם מתנדבים.

אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
איך זה מתבטא?
תשתה כוס מים, שים אוזניות ותירגע לאט לאט. הכל טוב אין ממה להילחץ.
אתה צריך לדבר עם מישהו?
באותו הנושא: