8 תשובות
יכול להיות שאתה ארומנטי
אני לא יכולה לדעת רק אתה יכול להיות שאתה סתם לא מצאת מישהי נכונה
עדיף חיי רווקות
זוגיות זו מחוייבות קשה כאבי ראש וכאב נפשי גם
אתה בטח מרגיש לא מוכן, אינטואיציה כזו שמשהו לא ילך כמו שצריך
אבל אין מה לעשות צריך לחוות כדי ללמוד מטעויות
אנונימית
אם אף פעם לא התאהבת או הרגשת משיכה למישהו, יש סיכוי שאתה א-מיני. שווה לבדוק את זה
כנראה שאתה עוד לא נמצא שם,זה יגיע בזמן שלו ובעת שלו אל תדאג.
שואל השאלה:
יש מצב שאני א-רומנטי
הבנתי בצבא שאני די שונה מרוב הגברים שדיברו על כמה הם רוצים חברה ומגע וכל זה ואני לא הבנתי מה הקטע
אנונימי
^^מגניב שאתה יכול להגדיר איך אתה מרגיש ובהצלחה
כנראה לא מצאת את האחד/ת שמתאים לך עדיין, אז אתה לא מרגיש צורך לעשות את זה עם אנשים אחרים
יש עוד הרבה אפשרויות, יכול להיות שאתה א רומנטי
אתה לא שם כרגע
עוד קצת