8 תשובות
אני סבור שכן.
לרוב לא נהוג לקרוא לבן על שם קרוב משפחה (חי או מת)
תקראי לו איך שבא לך מה זה משנה
לספרדים מותר ואפילו נוהגים לקרוא על שם הסבא כשהסבא בחיים(:
אשכנזים מקפידים שלא
אשכנזים מקפידים שלא
אני חושבת שכן
כן
כן ,אבל בתור שם שני
שואל השאלה:
זהו, שאני רוצה לקרוא לבן שלי על שם סבי
אבל אנחנו אשכנזים (אמנם לא מקפידים הלכתית כ"כ) אבל בכל זאת היה לי חשוב לדעת
זהו, שאני רוצה לקרוא לבן שלי על שם סבי
אבל אנחנו אשכנזים (אמנם לא מקפידים הלכתית כ"כ) אבל בכל זאת היה לי חשוב לדעת
אנונימית
באותו הנושא: