12 תשובות
לא מביך
ממש לא מביך
בכלל לא מביך.
לא מביך בכלל
זה נחמד ממש מצידו ללכת איתך ולגיטימי לגמרי, אולי יהיה יותר כיף ללכת איתו מאשר עם חברים
מה מביך בזה?
שואל השאלה:
כאילו אני רוצה להיות הרבה בים החופש כי חם והכל אבל אם אלך זה יהיה כנראה רק איתו באוטובוס...
בטוח שזה לא מביך?
אנונימית
זה לא מביך אתם אחים
בכלל לא
לא מביך אלוהים מה יש לאנשים מכל דבר הם מובכים לכי ותהני
מה זה ממש לא מביך
לכו, תהנוו❤