8 תשובות
סימני מתיחה יכולים להגרם מהתפתחות נורמלית של הגוף, במיוחד אם את מתבגרת. למשל - הופעה של קימורים, גדילה של החזה וכו'. זה לא חייב להתבטא במשקל.
לכולם יש סימני מתיחה, אין סיבה להתבייש בהם.
מצרפת לך לינק לאינסטגרם של מישהי שמראה שלכולם יש סימני מתיחה וחושפת איך הפוזות והפילטרים באינסטגרם גורמים לזה להראות כאילו כולן מושלמות כשהן לא.
שואל השאלה:
כן אבל אני לא מתפתחת אני כבר בת 16 לא גדלתי כבר שלוש שנים
J.t
שואל השאלה:
אבל רק בשנה האחרונה זה התחיל להופיע
J.t
אפשר להמשיך להתפתח גם אחרי גיל 16, זו לא בהכרח התפתחות שרואים בעין.
אם זה מרגיש לך חריג לכי לרופא עור
סימני מתיחה נובעים כאשר
האלסטיות של העור משתנה
מהר מידי ביחס לגוף יש לזה
עוד גורמים חוץ משינוי במשקל
אין לך מה להתבייש סימני מתיחה
זה דבר טבעי לדעתי זה אפילו יפה
שואל השאלה:
זה לא יפה זה נראה מכוער ומוזר אני שונאת את זה זה הורס לגמרי את כל מה שאני אוהבת
J.t
אוקיי אבל בכול מקרה זה משהו
שלא כלכך ניתן לשינוי ממליץ לך
לקבל את זה וזהו למזלך הם דוהים
על ידי הזמן או קרמים מסוימים
שואל השאלה:
הלוואי שידהו כבר זה מחרפן אבל כי זה לא רק צבע זה ממש חרוט לתוך העור כמו פסים מעצבים חלקפ
J.t