8 תשובות
סימני מתיחה יכולים להגרם מהתפתחות נורמלית של הגוף, במיוחד אם את מתבגרת. למשל - הופעה של קימורים, גדילה של החזה וכו'. זה לא חייב להתבטא במשקל.
לכולם יש סימני מתיחה, אין סיבה להתבייש בהם.
מצרפת לך לינק לאינסטגרם של מישהי שמראה שלכולם יש סימני מתיחה וחושפת איך הפוזות והפילטרים באינסטגרם גורמים לזה להראות כאילו כולן מושלמות כשהן לא.
לכולם יש סימני מתיחה, אין סיבה להתבייש בהם.
מצרפת לך לינק לאינסטגרם של מישהי שמראה שלכולם יש סימני מתיחה וחושפת איך הפוזות והפילטרים באינסטגרם גורמים לזה להראות כאילו כולן מושלמות כשהן לא.
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
כן אבל אני לא מתפתחת אני כבר בת 16 לא גדלתי כבר שלוש שנים
כן אבל אני לא מתפתחת אני כבר בת 16 לא גדלתי כבר שלוש שנים
שואל השאלה:
אבל רק בשנה האחרונה זה התחיל להופיע
אבל רק בשנה האחרונה זה התחיל להופיע
אפשר להמשיך להתפתח גם אחרי גיל 16, זו לא בהכרח התפתחות שרואים בעין.
אם זה מרגיש לך חריג לכי לרופא עור
אם זה מרגיש לך חריג לכי לרופא עור
סימני מתיחה נובעים כאשר
האלסטיות של העור משתנה
מהר מידי ביחס לגוף יש לזה
עוד גורמים חוץ משינוי במשקל
אין לך מה להתבייש סימני מתיחה
זה דבר טבעי לדעתי זה אפילו יפה
האלסטיות של העור משתנה
מהר מידי ביחס לגוף יש לזה
עוד גורמים חוץ משינוי במשקל
אין לך מה להתבייש סימני מתיחה
זה דבר טבעי לדעתי זה אפילו יפה
שואל השאלה:
זה לא יפה זה נראה מכוער ומוזר אני שונאת את זה זה הורס לגמרי את כל מה שאני אוהבת
זה לא יפה זה נראה מכוער ומוזר אני שונאת את זה זה הורס לגמרי את כל מה שאני אוהבת
אוקיי אבל בכול מקרה זה משהו
שלא כלכך ניתן לשינוי ממליץ לך
לקבל את זה וזהו למזלך הם דוהים
על ידי הזמן או קרמים מסוימים
שלא כלכך ניתן לשינוי ממליץ לך
לקבל את זה וזהו למזלך הם דוהים
על ידי הזמן או קרמים מסוימים
שואל השאלה:
הלוואי שידהו כבר זה מחרפן אבל כי זה לא רק צבע זה ממש חרוט לתוך העור כמו פסים מעצבים חלקפ
הלוואי שידהו כבר זה מחרפן אבל כי זה לא רק צבע זה ממש חרוט לתוך העור כמו פסים מעצבים חלקפ
באותו הנושא: