7 תשובות
לא דווקה
כן.חד משמעית הן יותר טעימות בפער.
כן, בהרבה יותר.
כן
כן.
ההורים שלי בשליחות באיטליה אז אני יודעת שחד משמעית כן
שואל השאלה:
תודה לכולם לצערי אין מספיק פרחים אבל עזרתם לי אני טסה בקרוב לשם
תודה לכולם לצערי אין מספיק פרחים אבל עזרתם לי אני טסה בקרוב לשם
אנונימית
באותו הנושא: