5 תשובות
תהיה עסוק מלא מלא ,
כשתתפנה למחשבות תבין שהיית כלכך עסוק בדברים מדהימים וכו' וכך תעריך את עצמך ,
ככל שתתעסק בטוב ותהיה מוקף בטוב
תשמע להיות ביקורתי כלפי עצמך בקטנה? זה לא נורא זה דווקא טוב כי ככה את מודעת לעצמך. אבל אם זה ממש ממלא חלק גדול ממך אז את צריכה פשוט ללמוד להיסתכל על חצי הכוס המלאה ואתה תראי הכל אחרת!
למשל.. קיבלת במבחן 80? ואתה אומר לעצמך אני לא טוב הייתי יכול ליותר? אז במקום זה תגיד ואוו זה יפה זה אומנם לא 100, בסדר, אבל יש הרבה שקיבלו פחות ממני אז יוצא שאני די טוב.
תעריך את עצמך על ידי ההסתכלות בחצי הכוס המלאה, וממלא אתה תראה את הכל באור אחר
שואל השאלה:
זה פשוט עובד כזה בצורה כשאני מקבל ציון טוב במבחן אז הרבה פעמים המחשבות שלי כזה אין סיכוי שהצלחת לבדך בטח נעזרת במישהו ואני לא כזה שמרמה במבחנים
שואל השאלה:
אבל לא יודע המחשבות האלו פועלות ככה כבר הרבה זמן וזה קצת מציק כשזה מגיע
תנסה למצוא תחביבים, להיפגש עם חברים,
ותנסה פעם אחת לשבת כזה ולחשוב על כל הדברים שאתה אוהב בעצמך, אני אתן דוגמא על עצמי.
''יש לי שיער מדהים'' ''אני זורמת'' ''אני מציירת יפה'' וכו'
פשוט תתרכז בדברים הטובים.