12 תשובות
קצינים ונגדים כן, חוגרים לא.
קצינים ונגדים בעיקר
תגדיר מבוגרים
היו לי מפקדות בנות 19 20+
זה ממש לא בהכרח קצינים ונגדים ^ יש אצלנו קצינות ונגדות שהן בסביבות ה 23 בקבע
שואל השאלה:
יש לי נגד שהוא המפקד וקצינה
אנונימי
^^
זה בדיוק מה שאמרתי, חייל בדרגות חוגר לא יכול להיות "מבוגר", לעומת זאת קצין ונגד כן.
אבל גם קצין צעיר, שהוא רק ארון אחד נגיד, הוא לא נחשב מבוגר. הוא קצין אבל הוא לא מבוגר.
זה הגיוני מה שאתה אומר יש כאלה
לי אישית יש רק קצינה
עדיין לא הבנתי על מה המינוסים אבל טוב.
אם יש לך מפקד שהוא נגד וקצינה, אז הם יותר מבוגרים כנראה מחיילים בשירות חובה.
לא תמיד
אנונימית
שואל השאלה:
תגידי^^^אם אני משרת בתחיל התקשוב בתחתוחנים בסיס פלמחים יכולים אזהתפקיד הזה עושה גם מילואים?
אנונימי
לא תמיד.
נראלי.
^
על מה המינוס לא הבנתי, בחלק מהמקומות בצבא, גם בסדיר יש מפקדים שלא עברו קורס קצינים ולא נכנסו לקבע בתור נגדים. שהם גם עדיין בסדיר שלהם, חוגרים, מכים למשל.
לא יש ויש
אנונימי