16 תשובות
שואל השאלה:
אבל המעשי מלחיץ אותי
אנונימית
זה כולה החייאה או לפתוח כיסא זה ממש פשוט אל תדאגי
שואל השאלה:
יש גם phtls זה לא רק החייאה וגם את התשאול של החולה
אנונימית
תשאול חולה זה גם לא כזה בעייה פשוט תנסי להראות דאגה ושבאמת אכפת לך ממנו כי תאכלס , זה המטרה של מדא , לתת לחולים את ההרגשה הזאת של ביטחון
פשוט תחרשי על החומר הכול טוב
הכל טוב תעברי על מצגות ועל סיכומים ומבחנים, אין כזה הרבה חומר אז השאלות דיי חוזרות על עצמן
תשתי מים לפני ותרגעי תחשבי שזה נגמר תוך רגע הכל טוב
וphtls זה פשוט לזכור הרבה אבל סהכ לא מסובך
יש לי היום אני אעדכן אותך איך היה ומה היה!!
מגניב גם לי יש מחר! בהצלחה! איזה מרחב את?
אנונימי
שואל השאלה:
וואי פליז כן !!! ובהצלחה !!!!!
אנונימית
סליחה שלא עניתי, לפרט לך איך היה או שכבר עשית את המבחן?
שואל השאלה:
כבר עשיתי ועברתי הכל אבל תודה 3>
אנונימית
זה נטו לבוא רגועה ובטוחה בעצמך!
אין מה להלחץ - את יודעת, את שם מבחירה ובמעשי הטעות הכי גדולה בעיני זה להראות מהוססת ולא סגורה על עצמך. אם את באה בביטחון את תצליחי.
קחי נשימה, תחשבי מה את עונה לפני שאת עונה ויהיה בסדר
בהצלחה!
אנונימית
שואל השאלה:
ירקון
אנונימית
שואל השאלה:
מיס ראיאז איך היה לך??
אנונימית