3 תשובות
בטח שבסדר..
כלומר, את צריכה לאהוב את הגוף שלך אבל לא בהכרח לאהוב לחשוף אותו.
בקשר לחברות- זה בסדר גמור..
בקשר לאמא- את יכולה להרגיש בנוח, היא אמא שלך.. היא הולידה אותך.
כלומר, את צריכה לאהוב את הגוף שלך אבל לא בהכרח לאהוב לחשוף אותו.
בקשר לחברות- זה בסדר גמור..
בקשר לאמא- את יכולה להרגיש בנוח, היא אמא שלך.. היא הולידה אותך.
זה בסדר.
לא כולם מרגישים שהם יכולים להיות ככה חשוף ליד אנשים.
לא כולם מרגישים שהם יכולים להיות ככה חשוף ליד אנשים.
את כמוני:)
זאת שעזרה לך כרגע
באותו הנושא: