3 תשובות
כן, שמעתי.
הבנתי מה קרה כי אני מבין ממש טוב פוליטיקה.
אני תומך בממשלה, אבל לפזר אותה זאת הייתה החלטה חכמה כי לא היה לה כבר כוח. אני חושב שיש ללפיד פוטנציאל להיות ראש ממשלה טוב מאוד.
בנט ולפיד לא הצליחו לייצב את הקואליציה אז הם החליטו ששבוע הבא הם יצביעו בעד חוק פיזור הכנסת, ועד הבחירות, ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, יחליף את בנט בתפקיד ראש הממשלה.
הכנסת מתפזרת הסוף של הקואליציה לפיד יהיה ראש ממשלה עד הבחירות אבל אי אפשר להציע חוקים חדשים כי אין קואליציה, בקיצור הוא ראש ממשלה בלי כוח