10 תשובות
ממש לא. אני לא אצביע לאדם אלים גזען וששונא חלק מבני עמו רק בשביל להוכיח שאני מאצ'ו או ימני לוחמני. אני כנראה אצביע לגנץ ואני כן ימני בדעות שלי ומדינת ישראל היא המדינה של העם היהודי בלבד !! אבל אין אף מפלגה שיש לה פיתרון
אנונימי
אם הייתי יכול סיכוי טוב שכן
לא
מצד אחד הוא תומך בישראל אבל בשבילי אישית הוא יותר מדי קיצוני
כן.
אם תיהיה לי זכות הצבעה עד אז אז כן
אני מרגיש שהוא היחיד שבאמת אכפת לו מהמדינה ומהחיילים (ובגלל שאני הולך להתגייס אני מעדיף שהוא יהיה בכנסת ולא איזה תומך טרור)
מסכימה עם אנונימי^
אני תומכת בבן גביר אבל אני לא תומכת במעשים שלו, בעיניי הוא קיצוני מידי.
וביבי יותר מידי מסית ומפלג את העם..
אנונימית
^^הוא נגד טרור
^אתה אומר על אדם שהוא תומך טרור בגלל מה שהוא היה לפני מעל 20 שנה
הוא השתנה מאז
שואל השאלה:
איתמר בן גביר ליטרלי תומך בטרור
שואל השאלה:
לאיים על רבין, לתמוך ברצח שלו, להלל רוצחים כמו ברוך גולדשיטיין זה ליטרלי תמיכה בטרור חבר