4 תשובות
ממשלת בן גביר וביבי זה יהיה אחלה מה אתה מדבר
שואל השאלה:
לא אחי זה יהיה ימין רדיקלי ולא בקטע כלכלי
לא אחי זה יהיה ימין רדיקלי ולא בקטע כלכלי
אנונימי
הממשלות פה בכללי זבל אבל כן יתדרדר רק עוד יותר כי לכל אחד אכפת רק מעצמו
ממש לא ביבי הרבה יותר טוב
באותו הנושא: