6 תשובות
שואל השאלה:
נשמע שאתה מפקפק קצת חחח אבל אני מבין
אפשר אולי עזרה איך לכתוב?
אנונימי
טוב אז תכתוב מה אני אגיד
אנונימי
שואל השאלה:
אני כן רוצה מאוד להיות ידיד שלה. עד עכשיו לא הייתי זה אפילו כמעט... אני יודע שלרוב האנשים זה יכאב, אבל עלי זה יקל.
אנונימי
את האמת? אל תעשה את זה.
הרי זה די ברור שהיא לא רוצה, ואתה בטח לא באמת רוצה רק להיות ידיד שלה, נכון? אתה כן רוצה מעבר לזה.
אם תהיה ידיד שלה זה כנראה רק יכאב לך יותר... תן לזה לעבור ותבין שהיא לא בקטע שלך
אנונימי
וואלה הייתי שמח אבל אין לי מושג, זה גם לא משהו שהייתי עושה בכל מקרה
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו הייתי מעדיף באמת לעשות את זה פנים אל פנים...
אבל טתמול הייתה לי הזדמנות ופספסתי. מי יודע מתי אראה אותה שוב בחןםש הזה.
אנונימי