16 תשובות
חחח
אחרי שתסיים 12 שנות לימוד, אני אשמח לשמוע את דעתך!
רק... אחרי.
אחרי שתסיים 12 שנות לימוד, אני אשמח לשמוע את דעתך!
רק... אחרי.
שואל השאלה:
^זה לא רלוונטי,זאת עבירה על החוק ומי שמנסה לנרמל את זה הוא תומך בפשיעה
^זה לא רלוונטי,זאת עבירה על החוק ומי שמנסה לנרמל את זה הוא תומך בפשיעה
לא מה אתה בן 70... תן להם להינות, מגיע להם וזה כולה רק קצת צחוקים וחוויות
שואל השאלה:
^"כולה קצת צחוקים"??הם זורקים ביצים על אנשים תמימים שרק הלכו ברחוב,מרעישים וחוסמים צמתים.
^"כולה קצת צחוקים"??הם זורקים ביצים על אנשים תמימים שרק הלכו ברחוב,מרעישים וחוסמים צמתים.
מה זאת אומרת "עבריינים לכל דבר"
משהו אהבל קבע שזה "עבירה לחוק"...
לחלק מאנשים שאין עמוד שידרה.. ולא חושבים על דברים ב... צורות שונות(ניקח בחשבון שאני יכולה להבין למה עשו שזה יהיה עבירה על החוק.. רעש.. סכנה לתאונה וכו) אבל... היי!
שוב, 12 שנות לימוד... זה קשה.
זה... קצת לא חכם שאתה אומר את זה כש.. אתה אפילו לא אחרי שנות הלימוד האלו..
שכל אחד יחיה את החיים שלו ושיעשה מה שעושה לו טוב...
משעמם לך בחיים?
באלך לזרוק ביצים? תזרוק מה אני אגיד לך..
באמת, באמת הקינאה והשיעמום שלך.. עושים את שלהם..
בהצלחה!
ביי.
משהו אהבל קבע שזה "עבירה לחוק"...
לחלק מאנשים שאין עמוד שידרה.. ולא חושבים על דברים ב... צורות שונות(ניקח בחשבון שאני יכולה להבין למה עשו שזה יהיה עבירה על החוק.. רעש.. סכנה לתאונה וכו) אבל... היי!
שוב, 12 שנות לימוד... זה קשה.
זה... קצת לא חכם שאתה אומר את זה כש.. אתה אפילו לא אחרי שנות הלימוד האלו..
שכל אחד יחיה את החיים שלו ושיעשה מה שעושה לו טוב...
משעמם לך בחיים?
באלך לזרוק ביצים? תזרוק מה אני אגיד לך..
באמת, באמת הקינאה והשיעמום שלך.. עושים את שלהם..
בהצלחה!
ביי.
שואל השאלה:
^האם את מכירה אותי אישית ויודעת מהי ההשכלה שלי??
^האם את מכירה אותי אישית ויודעת מהי ההשכלה שלי??
חחח מה זה קשור ההשכלה... זה נשמע שיש לך משהו ממש אישי בקשר לדבר הזה
שואל השאלה:
^היא מניחה משהו מבלי שיש לה איזה שהוא מידע
^היא מניחה משהו מבלי שיש לה איזה שהוא מידע
מן הסתם שלא יהיה לה שום מידע.. הכל פה זה אנונימי. אתה שאלת שאלה- היא ענתה... ההשכלה שלך- או של אף אחד מפה- לא קשורה לשום דבר שקורה פה
שואל השאלה:
אני מעדיף לא להמשיך לדבר על דברים שלא רלוונטיים לשאלה כדי ש סטיפס לא יורידו לי נקודות
אני מעדיף לא להמשיך לדבר על דברים שלא רלוונטיים לשאלה כדי ש סטיפס לא יורידו לי נקודות
תומך בפשיעה אני מת
מהאנשים שכואב להם לראות אחרים נהנים והם יבשים רצח:
מהאנשים שכואב להם לראות אחרים נהנים והם יבשים רצח:
שואל השאלה:
^עובדתית זה פשע
^עובדתית זה פשע
אף אחד לא רואה את זה כפשע חוץ ממך
שואל השאלה:
תגיד את זה למשטרה^
תגיד את זה למשטרה^
שואל השאלה:
^^הם עבריינים לכל דבר
^^הם עבריינים לכל דבר
למה...
אנשים נהנים.. לא עשו רע לאף אחד.. אחרי 12 שנות של סבל.
מה כואב לאחרים?!
זה קינאה או מה..
אנשים נהנים.. לא עשו רע לאף אחד.. אחרי 12 שנות של סבל.
מה כואב לאחרים?!
זה קינאה או מה..
באותו הנושא: