התחברות
הרשמה
איך קוראים לאנשים האלה במסכות של החיות שעובדים על אנשים בטלפון?
25 בפברואר 2013, 20:38
אנשים
משחקי מחשב
משחקים
יוטיוב
Youtube
וידאו
2 תשובות
פאגין וחברים! חחח איזה מצחיקים הם xd
א
אני סבבה והכל
פאגין וחברים ^^
(
(^・x・^) מיאו!
באותו הנושא:
לפי דעתכם, אנשים ששמים סוג של "מסכות" בחיים שלהם אנשים שצרכים לשים מסכה ולגלם אדם אחר בככל מצבים מסויימים לפי דעתכם אנשים כאלה נחשבים לאנשים צבועים?
איך קוראים לאנשים האלה שאוהבים ללכת לים בחורף כשיורד גשם?
למה אנשים ביפן וסין שמים מסכות כאלה על הפה והאף שלהם?
כמו שיש אנשים שלא אוכלים בשר וקוראים להם צמחונים, אז איך קוראים לאנשים שאוכלים הכל?
למה קוראים למסכת "מסכת אבות" ולא "מסכת אימהות"? אבות של מי?
איף קוראים לאפליקציה שמראה איך אנשים קוראים לי באנשי הקשר שלהם?
איך קוראים לאנשים האלה שחולים במחלה שהם ממציאים לעצמם מחלות? שהם "תמיד" חולים?
ייחודה של מסכת אבות - מה מייחד את מסכת אבות? ומה הסגנון המאפיין את מסכת אבות?
איך קוראים לאפליקציה שמראה איך אנשים קוראים לך בטלפון של אנשים אחרים?
לאנשים שלא אוכלים בשר קוראים צימחונים או טיבעונים, אבל איך קוראים לאנשים שכן אוכלים בשר? יש להם שם בכלל?
איך קוראים כבר לאפליקציה הזאת שרואה איך קוראים לך אנשים באנשי קשר?