2 תשובות
שואל השאלה:
השאלה שלי..למי שניגש בחצי שנה או בחודשים האחרונים למבחן תיאוריה ועבר את המבחן אז נתנו לכם משהו מסויים או שרק הדף המודפס עם הטעויות וזה הכל? השאלה שלי היא שאם מישהו עובר תיאוריה אז הם מעדדכנים כבר בתעודת זיהות וככה בשיעורי נהיגה וביום הטסט זה מספיק ולא צריך יותר מזה ? כי אני עשיתי באופן מקוון את הטופס ירוק והדפדפן נסגר לי.. וגם עשיתי בדיקת ראייה.. השאלה היא אם מספיק שזה מופיע בתעודת זיהות אם מעדכנים בתעודת זיהות את כל זה ביום שאני עוברת את התיאוריה או שצריך עוד הוכחה מסויימת?
שואל השאלה:
אני יסביר יותר טוב.. עברתי מבחן תיאוריה היו לי 3 טעויות מתוך 4.. ורשום לי שעברתי בדף במודפס עם הטעויות וזה.. וגם שלחו לי הודעת sms שעברתי את הבחינה. העניין הוא שאני מפחדת שביום הטסט יבקשו-טופס ירוק כי כן עשיתי טופס ירוק אבל הדפדפן נסגר לי.. אבל חברה שלי אומרת שמספיק שמופיע בתעודת זיהות שעשיתי טופס ירוק באופן מקוון ועברתי סחינת תיאוריה אז זה כן מופיע וזהו? כאילו הכל מעודכן לי בתעודת זיהות ואני סצם שוברת את הראש? כי עשיתי טופס ירוק וגם עברתי תיאוריה