4 תשובות
הפתרון זה לפתוח הייבוא, לייבא לפה מאות מוצרים כדי שיהיה אפשר לנהל תחרות אמיתית
בנוסף, צריך להגדיל את כמות הפועלים הפלסטינים שעובדים בישראל, כי מה לעשות, יום עבודה שלהם עולה לנו כלום כסף לעומת יום עבודה של ישראלי או של סיני ובעזרתם יהיה אפשר לבנות פרויקטים משמעותיים כמו מטרו, רכבות קלות, גורדי שחקים, מסילות רכבת במחיר הרבה יותר זול
דעתנו? מן הסתם שהיא תהיה שלילית זה לא כיף
פתרון? מדינה חדשה
שהוא מוצדק, אנחנו צריכים לקנות סחורה ממדינות אחרות כי אין לנו כלום פה והממשלה צריכה כסף
לעזוב את ישראל.
אין עתיד פה ויוקר המחיה פה קיצוני