21 תשובות
לא מבינים לרוב
במקרה שלך האפשרות השניה
אנונימי
neelc
מדוייק
אנונימי
אממ זה יכול מאוד לבלבל כי אנחנו לא רוצים לטעות
לא מדבר על עצמי כי במקרה שלי באמת אף אחת לא מתעניינת, אבל נכון, בחיים לא מבינים רמזים.
לא מבינים , אם את לא רוצה תקשר , תכתבי תתקשרי , תאמרי משהו...
רמזים לא מובילים לשום דבר
את מעןניינת? תגידי ישיר לא יקרה שום דבר מאשר שאותו בחור יסתבך עם עצמו
שואל השאלה:
לא גאונים רמזים בקטע של אני רוצה אותו לא הבנתם מהאו מנפנף אותי
אנונימית
^הבנתי אותך. לא יבין
על זה אני עניתי את רוצה את הבן אדם אל תרמזי תגידי ישיר אנחנו בני אדם לא קוראי מחשבות
^^^אה , סליחהה , אממ תרמזי יותר , ואם אנחנו לא מבינים תכתבי לנו את זה בפרוש
לרוב אנחנו מבינים אבל מפחדים מזה שלא הבנו נכון את הרמז.
אולי זה היה רמז, מה אם לא?
שואל השאלה:
תגידו לי אם זה ברור
"יואו העיניים שלך צהובות? בשמש הן צבוהות כאלה. יפות" עם חיוך
אנונימית
יכול להיות שהרמזים לא מספיק חדים... תנסי לדייק אותם ולא נגיד להתעלם ממנו ושאנחנו צריכים להבין את זה
^^^לא , החמאת לו , פשוט תאמרי לו שאת בקטע.
שואל השאלה:
אימאא תהיו בריאים
מה עם זה
לוקחת אותו לצד כדי להגיד רק לו משהו ואומרת לו לא להגיד לאף אחד כי אני סומכת רק עליו
אנונימית
אופציה ג?
שואל השאלה:
אין תקציב
אנונימית
בתור בת החמאתי לבנים גם שלא הייתי בקטע איתם זה לא מספיק אבל השני נראלי סבבה
מנפנפים לרוב לפחות אני