14 תשובות
כי חם
כי קיץ וחופש
אני אתן לך שלושה ניחושים
כי התחלי הקיץ וחם
כי זה החופש בגדוך
כי קיץ
כי חם למות...
כי קיץ
כי בא להם מזה השאלות המםגרות האלה
קיץ כפרה
קיץ, חופש, אין יותר מדי מה לעשות בבוקר אז למה לא לים
קיץ וחם ושיזוף וזהו
כי לאנשים חם והם רוצים להשתחרר נראלי
כי חם וקייץ ויש להם זמן
באותו הנושא: