8 תשובות
67 :(
אנונימית
89, ניגשת למועד ב
לא נכנס לי עדיין
98, 2 נקודות הלכו לפח
94
שואל השאלה:
קיבלתי 84, הסופי שלי יוצא 80 בגלל ההגשה, ללכת למועד ב?
קיבלתי 84, הסופי שלי יוצא 80 בגלל ההגשה, ללכת למועד ב?
אנונימית
מאמין שבמועד ב תצליחי יותר.
כדאי ללכת למועד ב, במילא בוחרים את ההכי גבוה
וזה לא כאילו יושבים וחורשים למודל אי
וזה לא כאילו יושבים וחורשים למודל אי
באותו הנושא: