16 תשובות
כמה קיבלת?
כדאי לך לנסות לעשות עוד פעם.
גם אם תיכשלי במועד ב תוכלי להירשם למועד הבא בשנה הבאה
אוי, אני מצטער לשמוע. באיזה בגרות באנגלית נכשלת?
וכמה קיבלת?
שואל השאלה:
מודל r
אנונימית
שואל השאלה:
e***
אנונימית
כמה קיבלת?
שואל השאלה:
40
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי ממש בלחץ ולא הצלחתי כמעט כלום
אנונימית
תנסי ותלמדי ממש טוב.
הם לוקחים את הציון הגבוה ביותר בין 2 המועדים
שואל השאלה:
איך ללמוד אני לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אם נגיד לא אצליח גם תמועד הזה?
אנונימית
איזה כיתה את?
שואל השאלה:
יא
אנונימית
טוב אז את 5 יחידות, אין פלא שנכשלת
תעברי על אנסינים ברמה של 5 יחידות ותלמדי לזה טוב
שואל השאלה:
יש לי אבל עוד 2 בגרויות ללמוד אליהם זה קשה לשלב
אנונימית