4 תשובות
פיפיי דזרט זה המקום הכי לא מעניין שתהיה בו
שואל השאלה:
כע? יש לך המלצות למקומות יותר שווים? (16)
אנונימי
לא הייתי בדזרט בחיים, אבל הבנתי שזה חרא של מועדון. יש אחלה מסיבות במגדלנה אם אתה רוצה.
תקשיבי, הדזרט זה מקום לא משהו ומאוד יקר שם, אבל יש לי מסיבה שאני הולך אליה שהיא טובה רצח וזולה יחסית(בינתיים כרטיס עולה 80 שקל). אם את רוצה אני יכול לשלוח לך את הלינק לשם