22 תשובות
שיעשה מה אכפת לי
לא, אני קנאית ברמות חחח
אנונימית
לא בריא ככה לחשוב על לייק
לא אני לא מסוגלת זה יכול לחרפן אותי
שואל השאלה:
די אמאלה חשבתי שאני אמצא את האנשים שלי אני אשכרה לא יכולה לשתוק על זה
אנונימית
איכ לא
שואל השאלה:
תודה לבנות שמזדהות איתי
אנונימית
כן מה אכפת לי כולה לייק
מה יש לבנות פה אסור למישהו לעשות לייק?
שואל השאלה:
לא מרגישה שאני מגזימה אם להגיד תאמת
אנונימית
אם יהיה לי חבר שיעשה מה אכפת לי, גם אני עושה לייקים לבנים
מה אכפת לי
שיעשה למי שבא לו
אני לא יכולה להגיד לו מה לעשות ואם אתן תצאו על גבר בגלל שהוא עשה לייק למישהי תאמינו לי זה יוריד לו בטירוף
וזה גם קצת רעיל
את לא יכולה לשלוט בו
אנונימית
וואי אני ממש לא בסדר עם זה
האפשרות היחידה זה אם זה ידידה שלו, שהוא כבר הכיר בינינו כך שהיא כבר ידידה משותפת, והתמונה לא חשופה (בגד ים או משהו בסגנון) ואז לא נורא אני לא אכעס על זה
אנונימית
זה די מוגזם מה הבעיה לשים לייק זה כמו שאת תשימי לבן לייק מה הבעיה בזה?
אנונימית
לא , אני אסמוך עליו הכי בעולם
אני לא שמה לייק לסתם בנים. ואם אשים יש מצב שהוא לא יאהב את זה. זה שונה אם יש ידידים קרובים, אני מדברת על סתם אנשים
וזה לא קשור ללסמוך, אני לא חושבת שאם הוא עשה לייק אז הוא ישלח גם הודעה ויפלרטט (או יותר חמור), זה עצם הלייק, אתה כאילו אומר 'וואלה מצאת חן בעיני בתמונה הזאת' ואני לא מוכנה שחבר שלי יגיד את זה לאף אחת (מחשבה בראש זה שונה ממעשים)
אנונימית
^את חושבת יותר מדי על כולה לייק
ואת יכולה לא לאהוב את זה אבל לכעוס עליו על לייק? בואנה זאת הגזמה
הוא בן אדם בפני עצמו הוא לא שייך לך
אנונימית
הוא לא שייך לי, אבל החיבור שייך לנו. הטיעון הזה הוא לא מתאים בעיני כי את יכולה להגיד את זה גם על בגידה
לגבי החשיבה יותר מידי, אולי. אולי אני רואה בזה יותר ממה שהוא התכוון. מבחינתי גם הבחורה שקיבלה את הלייק יכולה לראות את זה ככה וזה גם חלק ממה שמפריע לי
אנונימית
^יש הבדל *עצום* בין בגידה לבין לייק, זה לא דבר שאפשר להשוות בכלל.
הדעות שלנו שונות לגבי זה וזה בסדר, אני רק אומרת שזה יכול להישמע מאוד מוגזם בשביל הרבה בנים. לדעתי לבוא ולהגיד "אני לא אוהבת שאתה עוקב ועושה לייקים לבנות שהן לא אני" יכול מאוד להרתיע.
אנונימית
לא השוותי בין בגידה ללייק, אמרתי שהטיעון שלך יכול להאמר גם על בגידה 'לכעוס עליו על בגידה? הוא לא שייך לך' ולכן הטיעון פה לא מתקבל אצלי..
וזה גם לא מה שאני אומרת. אני אומרת שלא מקובל עלי שיעשה לייקים לבנות רנדומליות שאין לו שום קשר איתן (ומכאן שהלייק הוא רק תשומת לב על תמונה ומראה)
בכל מקרה את צודקת, לכל אחד יש את הסטנדרטים שלו והוא ימצא את מי שמתאים לו. למזלי הבן זוג שלי יותר קנאי ממני אז אנחנו מאוד מסתדרים בקטעים האלו (:
אנונימית
^שמחה שמצאנו הסכמה, שיהיה לך המשך ערב מקסים 3>
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אבל למה אני לא חושבת שאני מגזימה? זה אשכרה מתסכל אותי
אנונימית