10 תשובות
מה הבעיה תעברי לאלבמה
אנונימית
ליבי איתך
זה מאוד עצוב משתתף בצערך
באסה אבל יש עוד הרבה בנים
מה-
אנונימית
ממש עצוב
מבאס. אבל תעברי האלה
שואל השאלה:
^^^ ילד ראנדומלי הייתי מאוהבת בו שנתיים וחצי שלוש וראיתי אותו באירוע משפחתי שאלתי את אמא שלי הבן של מי הוא אמרה לי את השם של אחותה
^^^ ילד ראנדומלי הייתי מאוהבת בו שנתיים וחצי שלוש וראיתי אותו באירוע משפחתי שאלתי את אמא שלי הבן של מי הוא אמרה לי את השם של אחותה
אנונימית
כןכן בני דודים הם יצורים חתיכים מאודד אין מה לעשות תשכחי מימנו :)
אחת מיוחדת וואי כל כך!! יש לי בן דוד. הורס שגם לי היה קראש עליו
אנונימית
באותו הנושא: