3 תשובות
אני לא מומחית ומבינה ולא רוצה שאנשים יקנו סתם
אבל לעור שלי השתמשתי בסרום של גרנייה ויש לי תחושה חזקה שהוא זה שבאמת עזר לי להיפטר מהאדמומיות הזו
אבל לעור שלי השתמשתי בסרום של גרנייה ויש לי תחושה חזקה שהוא זה שבאמת עזר לי להיפטר מהאדמומיות הזו
שואל השאלה:
יש לך המלצה אולי לדברים ביתיים?
יש לך המלצה אולי לדברים ביתיים?
אני לא רוצה להמליץ לך כאילו אני מבינה בזה אני פשוט אומרת לך מה אני עשיתי
1.הלבן של הביצה
2.כפית דבש
לערבב הכל ביחד ואז קחי נייר (צריך כמה שיותר דק) תמרחי עליו את התערובת שימי על הפנים ולוקח לזה איזה 10-15 דקות להתייבש,אחרי שמתקשה ומתייבש פשוט מקלפים רגיל את המסכה.. חשוב לציין שקודם תבדקי שהעור שלך בסדר עם המסכה הזאת, זאת אומרת שלפני שאת שמה בכל הפנים שימי רק בסנטר נגיד ואם הכל בסדר שימי על כל הפנים
1.הלבן של הביצה
2.כפית דבש
לערבב הכל ביחד ואז קחי נייר (צריך כמה שיותר דק) תמרחי עליו את התערובת שימי על הפנים ולוקח לזה איזה 10-15 דקות להתייבש,אחרי שמתקשה ומתייבש פשוט מקלפים רגיל את המסכה.. חשוב לציין שקודם תבדקי שהעור שלך בסדר עם המסכה הזאת, זאת אומרת שלפני שאת שמה בכל הפנים שימי רק בסנטר נגיד ואם הכל בסדר שימי על כל הפנים
אנונימית
באותו הנושא: