6 תשובות
זה לא בדיוק עובד ככה... לרוב מי שמתגייס בחודשים האלו מתגייס ליחידות האלו.. אלה אם כן את לא כשירה או שיש לך כיוון אחר שמאפשר לך ללכת לאותו כיוון.
זה כמו שחודש מרץ או אוגוסט זה קרבי, אבל אם יש לי דפר 70 ופרופיל 82 ואני רוצה ללכת ל8200 או לאיזה יחידת מודיעין, ברור שיקבלן אותי לשם ולא יגייסו אותי בכוח ליחידת קרבי, אבת אם רואים שאני כן כשיר עם פרופיל 97 דפר 60 או 50 אז המצב שונה, בקיצור אצל צה"ל אי אפשר לדעת, בהצלחה !
שואל השאלה:
הפחד שלי זה פשוט בסיס סגור
יש לי סיבות ממש אישיות אבל בגדול אני לא יכולה להרשות לעצמי להיות שם
אנונימית
שואל השאלה:
כדאי לי לשלוח להם מיילים?
או להתקשר?
אנונימית
תאריכי הגיוס כל הזמן משתנים לכן מה שיש לך עכשיו זה לא הקובע. בנוסף, מה הפרופיל שלך? ותוכלי לעשות מיונים לכל מיני דברים שאת רוצה
שואל השאלה:
אין לי מושג^
הצו הראשון שלי היה ב22 במאי
אנונימית
לאו דווקא
בדרך כלל תאריכי גיוס כאלו משתנים אז לא הייתי סומך על זה