2 תשובות
הייתי בטיפול פסיכולוגי והפסקתי אותו פשוט באמצע, ופשוט הרגיש לי שהיא לא כזה עוזרת לי ובכללי שמיציתי את עניין הטיפול, היא הגיבה לזה סבבה עשינו פגישת פרידה כזו וזהו
כן ויצאתי באמצע כי היה מוזר
אנונימית
באותו הנושא: