4 תשובות
לעשות צלילה זה חוויה
זה תלוי בגיל, אבל בכללי אני יודעת שצלילה באילת זה ממש כיף כי יש שם המון דברים לראות, עיר המלאכים נחמד, imax מגניב, ואני גם ממליצה על החלקה על קרח:)
מוזיאון תת ימי, הכדור, imax, ice space
אם את בעניין אז טיול ג'יפים בהרים סביב, המוזיאון התת ימי, או צוללת שקופה, גם מבוך המוות מקפיץ ת'אדרנלין לגמרי.
שימי