11 תשובות
כן עדיין סעמק היה צריך להיות ביום רביעי ועד עכשיו אין
שלחו לנו הודעה שביום ראשון או שני יהיו תשובות לכל הבתי ספר ולכל התלמידים
^ביום רביעי אני עשיתי את התאוריה, כנראה הם חיכו שכולם יסיימו לעשות ורק אחרי זה הם יביאו תוצאות.
גם שטני עשיתי בכיתה י זה לקח זמן בקרוב יהיה לכם תשובות (;
יש תשובות לתיאוריה למי שלא יודע
ויכול להיות שלא יצא לכם להיכנס לאפליקציה אן לאתר כי יש עומס
שואל השאלה:
באיזה קטע זה לוקח כל כך הרבה זמן
באיזה קטע זה לוקח כל כך הרבה זמן
אנונימית
אין וזה מעצבן כבר
שנה שעברה קיבלנו בסביבות תחילת יולי
יש תשובות עברתיי
שואל השאלה:
כל הכבודד לי אין עדיין
כל הכבודד לי אין עדיין
אנונימית
באותו הנושא: