11 תשובות
כן עדיין סעמק היה צריך להיות ביום רביעי ועד עכשיו אין
שלחו לנו הודעה שביום ראשון או שני יהיו תשובות לכל הבתי ספר ולכל התלמידים
^ביום רביעי אני עשיתי את התאוריה, כנראה הם חיכו שכולם יסיימו לעשות ורק אחרי זה הם יביאו תוצאות.
גם שטני עשיתי בכיתה י זה לקח זמן בקרוב יהיה לכם תשובות (;
יש תשובות לתיאוריה למי שלא יודע
ויכול להיות שלא יצא לכם להיכנס לאפליקציה אן לאתר כי יש עומס
שואל השאלה:
באיזה קטע זה לוקח כל כך הרבה זמן
אנונימית
אין וזה מעצבן כבר
שנה שעברה קיבלנו בסביבות תחילת יולי
יש תשובות עברתיי
שואל השאלה:
כל הכבודד לי אין עדיין
אנונימית