11 תשובות
ללכת למיון תרגישי טוב!
קודם כל אני ממש מקווה ששטף את זה ודאגת שלא יהיה לך זיהום ואם לא זה הזמן לנקות את הפצעים כמה שאפשר...
זה ישרוף אבל זה יעזור לך בעתיד נראלי כדאי לך לקחת כדור נגד כאבים וללכת לישון...
אני מקווה שתרגישי יותר טוב ושזה יעבור מהר
קרה לי בכיפור לפני איזה שנתיים הכל טוב רק תשבי קצת תירגעי אם אבא שלך או אמא שלך לידך עדיף שפשוט תדברי איתם
שואל השאלה:
אני לא אלך למיון כי לפני שנתיים נפלתי מההוברבורד על הראש וכל מערכת העצבים שלי ממש נפגעה ובקושי זזתי מכאבים בראש ובמעון חיכיתי 5 שעות עד שהכניסו אותי לבדיקה ובסוף הוציאו אותי אחרי חמש דקות אמרו לי אם את מקיאה תחזרי ולא עשו כלום וסבלתי מכאבים אז אני לא אחכה את זה שוב
תלכי למיון תרגישי טוב!
מאחלת החלמה מהירה!
אה וכמובן כמובן לנקות את הפצעים כמה שאפשר זה יכאב קצת אני לא אשקר אבל זה יעזור לך
שואל השאלה:
כן ההורים שלי חיטאו והכל אבל שורף לי ואני רועדת וסובלת בקיצור ובלילה שקמתי כולי כאבים עוד יותר ואני לט מצליחה לישון כי אין לי אפשרות לזוז כי כל תזוזה זה כאב מוות
לרוב מביאים מורפיום או משכך כאבים חזק במקרה כזה
אנונימי
מבין אותך לגמרי זה כואב ממש רק שימי איזה סדרה שאת אוהבת בטלוויזיה תנוחי קצת תירגעי אם היה משהו חריג כבר כנראה שהיו לוקחים אותך לבית חולים או משהו רק תני לזה קצת זמן להחלים
שואל השאלה:
אני לא מפסיקה לרעוד ולהיות עם עור ברווז לא יודעת מה יש לי
פעם הבאה תזהרי על כלים בכביש אמי אכלתי כלכך הרבה אפחות מאופניים הייתי במצבים גרועים יותר וזה עובר אבל צריך להזהר
אנונימי