2 תשובות
אני עדיין מחפשת קרמים טובים אבל אני כן ממש ממליצה במקום להשתמש במרכך להשתמש במסכה, אחרי השמפו לסחוט קצת את השיער ולשים מסכה ( לא על השורשים) ואז לסרק ולהשאיר כמה דקות, זה עושה את השיער כל כך נעיםם וגם ממש קל לסרק עם מסכה
קרם של פנטן