21 תשובות
יש בסקרה
אנונימית
סקארה
יש את הזה שאנה זק פרסמה
הוא דיי טוב
הוא דיי טוב
יש סבון לגבות זה יותר מחזיק מאשר גל
לפחות לי
לפחות לי
של סאקרה!!!!! הוא מושלם מושלם מושלם
רק חשוב לא לחזור 200 פעם על אותו מקום כי אז יווצרו מין שבלולים לבנים כאלו.
גם של אסנס השקוף טוב אבל הוא לא ממש ממש מחזיק הוא יותר לתחושה, אני משתמשת בו יומיים שלושה אחרי שאני עושה גבות
רק חשוב לא לחזור 200 פעם על אותו מקום כי אז יווצרו מין שבלולים לבנים כאלו.
גם של אסנס השקוף טוב אבל הוא לא ממש ממש מחזיק הוא יותר לתחושה, אני משתמשת בו יומיים שלושה אחרי שאני עושה גבות
עדיף סבון גבות כי ג'ל לגבות באיזשהו שלב מתקלף כמו דבק יבש ועושה לבן כזה בגבות
ממליצה לקחת ספריי שיער מקבע ולשים על מסרק גבות ולסרק לפי הצורה שאת רוצה
אני משתמשת בשל נטע אלחמיסטר הוא לא כזה טוב אני רוצה להפסיק אני מחכה שהוא יגמר, הוא משאיר לבנים ומגרה את הגבה לגרד
דבק גורילה
אנונימי
^ אני ניסיתי, זה עובד
דבק גורילה
דבק גורילה
אנסטסיה בוורלי הילס
בנפיט
עדה לזורגן
להמשיך?
בנפיט
עדה לזורגן
להמשיך?
הזה של סקארה נדירר הוא מחזיק למלא והוא ממש טוב
יש לך בסאקרה סבון גבות (גם הגל הרגיל שלהם טוב אבל הסבון הרבה יותר)
הוא ממש עמיד ומעצב את הגבות מהמם
הוא ממש עמיד ומעצב את הגבות מהמם
לי יש כופסא עגולה קטנה עם חומר לגבות וזה בא עם ספרי חומר שמרססים שפריץ על החומר שבכופסא ואז זה עם מסרק גבות ומסרקיפ את הגבות .זה נישאר עמיד הרבה זמן זה ממש איכותי. זה עלה לי 80
סבון גבות בסטי
סקארה
של סקרה ואם את רוצה משהו אפילו יותר טוב אז של אנה זק מדהים
של אנה זק
סבון לגבות של בסטי (סופר פארם)
סקארה לא של אנה או נטע השקוף הרגיל (די קטן) עולה 14.90 לא משאיר לבן אני משתמשת בו איזה שנה כבר הוא מושלם
אני מעדיפה סבון גבות כי גל גבות לא מחזיק לי כמעט
באותו הנושא: