13 תשובות
לא יודע אם נחשב אבל בראל חדריה
אנונימי
לא
המוות של נאיה ריברה , אני עדיין בהלם
אבל לא בכיתי , פשוט השאיר הלם וחותם כזה , הזוי ממש שהיא מתה אני לא קולטת ולא אקלוט
אבל לא בכיתי , פשוט השאיר הלם וחותם כזה , הזוי ממש שהיא מתה אני לא קולטת ולא אקלוט
כן מאוד קשה
המוות של fdr (נשיא אמריקאי לשעבר)
למרות שהוא מת כמה עשרות שנים לפני שנולדתי, פעם בשנה אני נזכר במה שהוא עשה בתקופתו וזה די עצוב.
אם הכוונה זה למישהו שמת בזמן שאני הייתי חי
המוות של לואי זמפריני וקריס קייל היה רגע מאוד לא קל, עד היום
2 דמיות שגדלתי סיפורים שלהם
למרות שהוא מת כמה עשרות שנים לפני שנולדתי, פעם בשנה אני נזכר במה שהוא עשה בתקופתו וזה די עצוב.
אם הכוונה זה למישהו שמת בזמן שאני הייתי חי
המוות של לואי זמפריני וקריס קייל היה רגע מאוד לא קל, עד היום
2 דמיות שגדלתי סיפורים שלהם
ליל פיפ
כן של אנטואן הובר
כן
נומי למשל
נומי למשל
כן
כן עם מק מילר
כן של זוהר ארגוב
ממש בכיתי ששמעתי שהוא נפטר
ממש בכיתי ששמעתי שהוא נפטר
טיילר הוקינס
זה באמת ככ עצוב
זה באמת ככ עצוב
עדיין לא יצא לי
באותו הנושא: