13 תשובות
שואל השאלה:
ושלחתי להם את זה שיש שביתה ואין אפשרות להגיע
האוטובוסים מחר הם בשעות מאוחרות.
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק ואני אמור להגיע ב7:30
תיקח מונית תמצא כל דרך אפשרית תלך ברגל אם צריך. דפר חוזר זה מאוד מאוד נדיר לקבל תנצל את זה
תיקו מונית אפילו הכסף שווה את זה
שואל השאלה:
לקווים שאני צריך אין
יש אוטובוסים מחר פשוט במינון מאוד נמוך לא ידחו לך את זה כי בכל זאת צהל עובד על פי הדרכים שלו
איך הסתדר לך בסוף?
אנונימית
תתקשר למיטב בבוקר ותגיד להם, יכול להיות שיתחשבו
אה נחמד יופי
אנונימית
כן הם יודעים על השביתה
אוף אז לא ידחו לי? (לא דפר חוזר פשוט צו ראשון)
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף אמרו לי לבחור תאריך אחר