3 תשובות
הלכת לרופא? ואיפה נפגעת, באיזה רמה...?
שואל השאלה:
לא הלכתי לרופא, בכללי נפגעתי בכל הגוף השתפשף לי הראש בכביש למזלי הייתי עם קסדה, יש לי פצע ושפשוף ענק בכתף יש לי אדום בכפות ידיים ברגל אחת שפשוף קטן ברגל השניה פצע ובכפות רגליים רק באחת מהן ממש טיפה כאב
אבל קיבלתי גם מכה בבטן התחתונה בצד ממש בצד שלה כאילו של הגוף
וכל פעם שאני משתעלת או עושה אפצי כואב לי ברמות לא הגיוניות
ואני משתעלת מלא עכשיו כי יש לי ליחה בגרון וזה סיוט ברמות זה כאבים רצח
ופשוט אתמול היה לי בחילות
ואין לי חשק לאכול
קיצר לא יודעת מה קורה לי
תלכי לרופא, זה לא נשמע טוב. גם אם עפת מהקורקינט אז הדבר הכי הגיוני זה ללכת לרופא ולראות שהכל בסדר ואין פגיעות בראש או פנימיות