12 תשובות
.
אנונימית
זה גובה יפה
זה גבוה ממני אז..
אבל אני סתם גמד, בכללי זה ממש יפה ומרשים
אבל אני סתם גמד, בכללי זה ממש יפה ומרשים
אנונימי
דןגמנית
לדעתי זה מהמם
יא טווילה
שניהם
זה מושלם :)
רוצה להיות חברה שלי? חחח
רוצה להיות חברה שלי? חחח
על הגבול.
פחות יפה בעייני.
פחות יפה בעייני.
לדעת גבוה ממש
אבל זה לא אומר שזה לא יפה: )
אבל זה לא אומר שזה לא יפה: )
שואל השאלה:
תודה לכל המפרגנים.;(
תודה לכל המפרגנים.;(
אנונימית
ואי הלוואי עליי
באותו הנושא: