6 תשובות
נע. כאילו, תלוי לאן.
זה אפשרי, ומסובך
זה אפשרי ובכלל לא מסובך
יש לי מלא חברות שעשו את זה פשוט תגידי להם שלא למדת בי ואת רוצה להישאר שנה
יש לי מלא חברות שעשו את זה פשוט תגידי להם שלא למדת בי ואת רוצה להישאר שנה
זה אפשרי
תלוי פנימיה אני גם עולה לכיתה י' ואני עוזבת את הפנימייה שלי ועוברץ לאחת אחרת וכן קיבלו אותי למרות שאני עולה ליא אבל אני יודעת שהרבה מקומות לא מקבלים וזה קצת סרט... יש פנימייה ספציפית שאת רוצה?
שואל השאלה:
^^כן,ויצו נהלל
^^כן,ויצו נהלל
אנונימית
באותו הנושא: