7 תשובות
לזרוק לפח..
אם האורז אמור להיות לסושי הוא תמיד מריח לא טוב בגלל החומץ, תטעמי קצת הטעם אמור להיות אחרת
אם את שמה חומץ תמיד יהיה לזה ריח חזק, אבל יכול להיות ששמת יותר מידי..
פעם הבאה שימי פחות
שואל השאלה:
מה למהה לפח
אנונימית
מכינים חדש
כנראה שמת יותר מדיי חומץ. תשימי קצת פעם הבאה
שואל השאלה:
כמה אמורים לשים אם השתמשתי בכוס אחת של אורז?
אנונימית