7 תשובות
עזבי תנך מתי לשון!?? עוד שניה המועד ב' מה נשמע אני רוצה לדעת אם לגשת או לא
אנונימית
את יכולה כבר להירשם עכשיו ללשון מועד ב.
ואם את מרוצה מהציון שקיבלת במועד הראשון תוכלי לבטל את הרישום למועד ב.
לוקחים את הציון הגבוה מבין שני המועדים
ואם את מרוצה מהציון שקיבלת במועד הראשון תוכלי לבטל את הרישום למועד ב.
לוקחים את הציון הגבוה מבין שני המועדים
נרשמתי כבר מזמן אבל מתי יהיה ציון
אנונימית
אומרים שהיום ב14:30 נראה לי יקבלו חלק מהציונים בלשון.
וכנראה אמורים לקבל כבר ציונים או 28.6 או ב29.6
8 ימים לפני המועד ב
וכנראה אמורים לקבל כבר ציונים או 28.6 או ב29.6
8 ימים לפני המועד ב
באוגוסט, עם יתר ציוני הבגרויות.
בין אוגוסט לספטמבר הבית ספר יקבל דואר ממשרד החינוך ויפורסם כל הציונים של בגרויות של יא
אנונימי
מה אוגוסט נו רציני
אנונימית
באותו הנושא: