5 תשובות
דווקא זה מראה על ביטחון ומוטיבציה לעבוד , ככה הם יראו איזו אחראית את לעצמך שדואגת לך לעבודה ולא מחכה שתבוא אלייך
לא פדיחה בכלל אבל אני חושבת שעדיף שתלכי לסניף
לא לא
אני התקשרתי לפני כמה ימים ואמרו לי לבוא לראיון עבודה
לא פדיחה בכלל.
תראי באתר שלהם באזור דרושים מספר לסניף
אולי עדיף ללכת לסניף