5 תשובות
רבע שעה זה לא מספיק לכי לישון.
אנונימי
התמונה!
אנונימי
שואל השאלה:
עזבתי לרבע שעה כזה וחזרתי לכתוב את השאלה חחח
עזבתי לרבע שעה כזה וחזרתי לכתוב את השאלה חחח
אם עזבת את הטלפון איך כתבת את הפוסט?? אה??? תעני?
אנונימי
אבל את בכל זאת בסטיפס
באותו הנושא: