5 תשובות
רבע שעה זה לא מספיק לכי לישון.
אנונימי
התמונה!
אנונימי
שואל השאלה:
עזבתי לרבע שעה כזה וחזרתי לכתוב את השאלה חחח
אם עזבת את הטלפון איך כתבת את הפוסט?? אה??? תעני?
אנונימי
אבל את בכל זאת בסטיפס
באותו הנושא: