התחברות
הרשמה
אפשרי להיות ביחידה עילית( נניח סיירת, שלדג, שייטת 669) עם דפר 50?
28 ביוני 2022, 09:08
חיילים
תשובה אחת
כן.
T
The rise of Ben Gvir
באותו הנושא:
וזו הסיבה שלא פותחים לבנות את יחידות העילית
אני יכול להתקבל ליחידות עילית עם דפ''ר 50?
אתם בעד בנות ביחידות עילית?
אפשרי להיות ביחידת קומנדו\יחידה מובחרת בלי שהייתי בכושר קרב?
שמתם לב שהערים האדומות שימשיכו להיות בסגר בגלל תחלואה גבוהה הן חרדיות? (בני ברק, ביתר עילית מודיעין עילית אלעד)
הצבא יכול לכפות עליי תפקיד שאני לא רוצה לעשות? (נניח יחידה קרבית) או שאפשר להחליט להיות ג'ובניק?
8200(או כל יחידה טכנולוגית אחרת) או קרבי (ביחידה עילית כמו 669,מטכל, שייטת,שלדג.)
אם יש לי/היה לי דיכאון אני יכול להיות ביחידות עיליות?
זה הגיוני שיש מישהו שהיה לו תיקים במשטרה אבל עם פרוטקציות העלים אותם, יהיה ביחידה עילית בצבא ?
לוחמי מיחידת עילית יותר איכותיים?
גז במזגן עילי - האם ביחידה פנימית עילית חדשה במזגן עילי מפוצל טרם התקנה יש גז או שכל הגז מאוחסן ביחידה החיצונית?