התחברות הרשמה

יש פה כאלה שהולכים לפסטיבל של מיטב בפארק הירקון למסיימי יב?

ב6 ביולי
28 ביוני 2022, 15:33
תל אביבפארק הירקוןהופעותתחבורה ציבורית    
3 תשובות
לא אני.
מ
מרלבורו
אני שוקל.
כאילו, יש לחברה שלי יום הולדת, אז אני תלוי בהחלטה שלה.
א
אנוכי=אני
לא
הבכורה של תור באותו יום ויש לי סדר עדיפויות חחח
B
Blue Jay
באותו הנושא:
למה יש אתיופים שהולכים לפי הרבנות ויש כאלה שהולכים לפי קייסים
יש פה כאלה שהולכים לפסטיבל וואוו של קוקה קולה שבוע הבא?
אתם מגיעים לפסטיבל של מיטב ב5.7?
יש פה כאלה שהולכים לפסטיבל יותר?
יש כאן אנשים שהולכים לפסטיבל הארי פוטר?
למי שהולך לפסטיבל של קוקה קולה
מישהו נרשם לפסטיבל יותר של מיטב? לא קיבלתי אף הודעה אני צריכה עזרה רגע
איפה נמצא אוהל מיטב/פסטיבל יותר?
יש עוד מישהו שהולך לפסטיבל של איגי?
כדאי ללכת לפסטיבל "יותר" למלשבים? אם אני אדבר שם עם נציגים של מיטב זה יוכל להשפיע לי על השיבוץ?
למי שהולך לפסטיבל של קוקה קולה בבקשה תכנסו