2 תשובות
שואל השאלה:
לא ממש מעודד.. אני כן רוצה ללכת כדי לנסות קצת להתמודד עם זה
ואני גם מכירה שם חברה שעובדת - שסידרה לי את העבודה, אז אני לא אהיה לבד.. הגיוני שתיהיה לי חרדה, אבל אני רוצה לדעת איך להתמודד עם זה , לא לברוח..
לא ממש מעודד.. אני כן רוצה ללכת כדי לנסות קצת להתמודד עם זה
ואני גם מכירה שם חברה שעובדת - שסידרה לי את העבודה, אז אני לא אהיה לבד.. הגיוני שתיהיה לי חרדה, אבל אני רוצה לדעת איך להתמודד עם זה , לא לברוח..
אנונימית
וואי מניסיון עבודה קשה אבל היא קצת העלתה לי את הביטחון.
תדברי בקול גבוהה, אל תעצרי באמצע המשפט, ודברי ישר ולעניין.
תדברי בקול גבוהה, אל תעצרי באמצע המשפט, ודברי ישר ולעניין.
באותו הנושא: