2 תשובות
שואל השאלה:
לא ממש מעודד.. אני כן רוצה ללכת כדי לנסות קצת להתמודד עם זה
ואני גם מכירה שם חברה שעובדת - שסידרה לי את העבודה, אז אני לא אהיה לבד.. הגיוני שתיהיה לי חרדה, אבל אני רוצה לדעת איך להתמודד עם זה , לא לברוח..
אנונימית
וואי מניסיון עבודה קשה אבל היא קצת העלתה לי את הביטחון.
תדברי בקול גבוהה, אל תעצרי באמצע המשפט, ודברי ישר ולעניין.