9 תשובות
אם בא לך תעלי!! גם אני ממש לא מהאנשים זה מעלים דברים אבל אם בא לך אז תעשי את זה. אל תחשבי על מה אחרים יגיבו , ואם חשוב לך ואת נטו מעלה כי בא לך אז תחסמי תגובות או משהו
ואם בא לך עזרה את יכולה לכתוב לי:)
ואם בא לך עזרה את יכולה לכתוב לי:)
קראתי את זה פסטה
אם את רוצה לעלות תעלי.
פשוט תעלי אל תחשבי על מה חברים שלך יחשבן
את מוזמנת לשלוח לי ואני אעזור לך לבחור אבל אם בא לך תעלי אל תעשי חשבון לאף אחד
את יכולה לשלוח לי גם ואני יכולה לעזור לך
שואל השאלה:
כי אני לא הסגנון הזה שמעלה פוסטים ואני לא יודעת מה חברים שלי יגיבו
כי אני לא הסגנון הזה שמעלה פוסטים ואני לא יודעת מה חברים שלי יגיבו
תעלי אל תדפקי חשבון זה העמוד שלך ותעלי מה שבאלך
את יכולה לעלות.
למה לא?
למה לא?
באותו הנושא: